12:42

Piękno jest w nas- podsumowanie akcji.


Pamiętacie mój zeszłoroczny wpis o kampanii Dove „NaroDove Piękno”? Jeśli nie to klik :)
Dziś chciałabym podzielić się z Wami raportem z tejże kampanii :)
Niestety jej wynik pokazuje, że my, kobiety nie czujemy się piękne i atrakcyjne!
Tylko 2 na 10 kobiet czuje się piękna! Dlaczego czujemy się tak niedowartościowane?
Sądząc sama po sobie wiem, że zawsze widzę w sobie coś do poprawienia, coś z czego nie jestem zadowolona, coś czego się wstydzę!

Wracając jeszcze do badań. Aż 80% z nas czuje się nieatrakcyjna, mimo że nasze otoczenie uważa inaczej. Z kolei 62% kobietek czuje presję otoczenia związaną z dążeniem do bycia pięknym.

Marka Dove zna nasze podejście do piękna, zatem od wielu lat dba o to, by kobiety uwierzyły, że są piękne, atrakcyjne i cudowne! Sprzeciwia się kreowaniu zewsząd w mediach kobiet wystylizowanych, szczupłych, sztucznych! Przecież piękno nas, kobiet kryje się wewnątrz! Każda z nas na swój sposób jest piękna! Nie ważne- szczupła czy grubsza, z odstającymi uszami czy nie, z dużymi piersiami czy małymi... Każda kobieta ma swój urok! Dlatego też Dove z zaangażowaniem prowadzi kampanie społeczne, chcąc uwolnić nas od presji mediów, kreujących sztuczny obraz piękna. Jak mówi Sophia Loren:
„Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż wiara w to, że jest piękna”.
Dlatego odkrywajmy codziennie swoje piękno, pielęgnujmy je! Każda z nas jest piękna, tylko musimy to dostrzec!
Kluczowym elementem piękna jest odpowiednia pielęgnacja. Używanie balsamów, kremów, żeli pod prysznic powinno wejść nam w nawyk. Ważny jest też dobór odpowiednich kosmetyków do naszego typu skóry, czy szamponów i odżywek idealnie dobranych do potrzeb naszych włosów. Nie możemy też zapomnieć o regularnej pielęgnacji. Nie oszukujmy się- używanie nawilżającego balsamu do ciała raz w miesiącu nie sprawi, że nasza skóra będzie nawilżona. Dlatego też w trosce o nasze ciała, włosy sztab marki Dove nieustannie pracuje nad nowymi formułami, technologiami pielęgnującymi skórę i włosy, ale też pieszczącymi nasze zmysły. Pielęgnacja nie może być przykrym obowiązkiem, ma być przyjemnością. I o to właśnie dba Dove!
Wracając jeszcze do kampanii Jestem Piękna. Okazuje się, że lata pracy Dove w tej dziedzinie przynosi efekty! Zmienia się nasza definicja piękna! Coraz częściej składają się na nie czynniki, sprawiające, że widzimy piękno:
  • osobowość,
  • poczucie własnej wartości,
  • pewność siebie,
  • optymizm,
  • inteligencja emocjonalna,
  • dbanie o siebie;
  • szeroko pojęta elegancja.
Ponadto zdaniem Polek o pięknie decyduje wiele czynników, wymieniane są:
  • w 73% uroda;
  • w 67% dbanie o siebie;
  • w 63% zgrabna sylwetka;
  • w 53% styl bycia;
  • w 56% osobowość;
  • w 55% pewność siebie.
Jak widać cechy fizyczne zestawiają się tu z cechami psychicznymi. Świadczy to, że nasza świadomość idzie w dobrym kierunku, że już nie patrzymy jedynie na „oprawę”, ale też na wnętrze!
Aż 8 na 10 procent Polek nie czuje się piękne! Czym to jest spowodowane? Okazuje się, że 73% kobiet uważa, że sylwetką, ale uwaga! Tyle samo z nas, bo również 73% uważa, że brakiem pewności siebie! Znaczy to nie mniej nie więcej to, że „nasza nieatrakcyjność” siedzi w nas! Ciągle widzimy w sobie jakieś mankamenty, nawet jeśli ich nie ma, bądź są niezauważalne dla innych! 34% kobiet uważa, że nie czują się piękne z powodu nieodpowiedniej pielęgnacji.
51% kobiet zaznacza, że w kwestii własnej urody zależy im na opinii innych. I to jest właśnie to, co pisałam wcześniej- media kreują kobiety wystylizowane, w nienagannych fryzurach, w makijażu od samego śniadania. Ba! Niektóre seriale pokazują idealnie umalowane kobiety zaraz po przebudzeniu, jeszcze w łóżku. I jak my bidne mamy wierzyć w to, że w rozciągniętej bluzce, spranych legginsach, bez makijażu i we włosach związanych niedbale w kitkę mamy być piękne?
A teraz o naszej pielęgnacji! Jak Polki dbają o siebie?
Przede wszystkim dbają o ciało i włosy w domu, prowadzą też zdrowy styl życia oraz korzystają z pomocy kosmetyczki.
Tegoroczne badanie na temat naszego piękna, prowadzone przez markę Dove przyniosło następujące rezultaty. Wynika z nich obraz niepewnej Polki, szukającej własnego piękna. I mimo tego, ze tylko 2 na 10 z nas nie czuje się atrakcyjna, to jednak aż 82% z nas wie, ze ma wpływ na to, by być piękna! Kluczem do tego jest odpowiednia pielęgnacja- zarówno z zewnątrz, jak i naszego wnętrza!

Teraz o samej marce Dove! Została ona stworzona do pielęgnacji naszego ciała i włosów. Pokazuje nam , że piękno jest w każdej z nas, na wyciągnięcie ręki. Należy je tylko odpowiednio pielęgnować. Kosmetyki Dove nie tylko dbają o nasze ciało i włosy, ale też dają nam sporą dawkę przyjemności i relaksu. Jak już pisałam wcześniej- pielęgnacja nie ma być przykrym obowiązkiem, ale prawdziwą ucztą zmysłów! A ja osobiście otulając się zapachem kosmetyków Dove i ich aksamitną konsystencją, czuję się jak w niebie!
Eksperci Dove od lat, kierując się misją marki kreują kosmetyki, wydobywające z kobiet naturalne piękno i wiarę w to, że takie jesteśmy!
Na czym polega wyjątkowość Dove? Przede wszystkim na zaawansowanych technologiach.
Żele pod prysznic Dove zawierają formułę Nutrium Moisture, zapewniającą łagodne mycie i działającą regeneracyjnie i pielęgnacyjnie.
Kostki myjące wbrew pozorom nie są mydłem. Ten wyjątkowy kosmetyk zawiera łagodny surfaktant: izotionian oleju kokosowego, który w połączeniu z cząsteczkami kwasów tłuszczowych tworzy molekuły DEFI.
Mydła w płynie Dove nie tylko myją, ale pomagają w utrzymaniu prawidłowego poziomu nawilżenia skóry.
Balsamy do ciała Dove pielęgnują i nawilżają skórę, przywracając jej gładkość i miękkość.
Dove Nutrive Solutions to kosmetyki do pielęgnacji włosów, zapewniające poprawę ich kondycji poprzez natychmiastową regenerację i długotrwałe nawilżenie. W skład serii wchodzą szampony, odżywki, odżywki w sprayu, szampony i odżywki 2 w 1, maski, maseczki ekspresowe.
Antyperspiranty Dove zapewniają długotrwałą ochronę przed poceniem. Dzięki temu, ze Dove dodał do swoich antyperspirantów ¼ kremu nawilżającego, oprócz tego, że chronią, ta również nawilżają skórę. Kierując się naszymi potrzebami znajdziemy 3 rodzaje antyperspirantów: roll- on, sztyft, aerozol.

Kosmetyki Dove od lat cieszą się zaufaniem kobiet i meżczyzn. Produkowane i dystrybuowane są przez firmę Unilever. Pierwszym kosmetykiem Dove jest kostka myjąca, ciesząca się popularnością do dzisiaj. Misją firmy jest kreowanie prawdziwego piękna. Zauważcie, że w spotach reklamowych występują naturalne kobiety, takie jak my, a nie modelki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje to!!!

Nie zgadzam się na publikację moich treści i zdjęć na innych stronach bądż środkach masowego przekazu bez mojej wiedzy i zgody. Monika
Copyright © 2016 Dzięgielowska.pl , Blogger